Bestellen
1. Welke bestelmogelijkheden zijn er?
Via onze website kunt u een vrijblijvende offerte aanvragen. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk een passende offerte. Nadat wij de offerte ondertekend retour hebben ontvangen is uw order definitief. Daarnaast kunt u ook telefonisch of per e-mail een bestelling doorgeven. Ook kunt u, op afspraak, een bezoek brengen aan onze showroom.
2. Kan ik ook als particulier bestellen?
Nee, het is alleen mogelijk om als onderneming een bestelling te plaatsen.
3. Geldt er een minimale bestelhoeveelheid?
Ja, dit wordt per artikel aangegeven bij de artikelomschrijving. Aanvragen kleiner dan de minimale bestelhoeveelheid kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
4. Kan ik meerdere geschenken toevoegen aan mijn offerte-aanvraag?
Ja, wanneer u een geschenk in het 'winkelmandje' heeft geplaatst heeft u de keuze 'verder winkelen'.
5. Geldt een offerte-aanvraag meteen als definitieve bestelling?
Nee, een offerte-aanvraag is vrijblijvend. Pas nadat wij de offerte ondertekend retour hebben ontvangen is uw order definitief.
6. Kan ik, nadat de offerte-aanvraag is verstuurd, de bestelling nog wijzigen?
Uiteraard, neemt u contact met u op en wij passen de vrijblijvende offerte voor u aan. Wanneer wij de ondertekende offerte retour hebben ontvangen is uw order in principe definitief. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij de mogelijkheden kunnen bekijken.
7. Kan mijn bestelling, na akkoord definitieve order, nog wijzigen?
In principe niet. Wanneer de order door ons in het verwerkingsproces zit is wijzigen niet meer mogelijk. In sommige gevallen zijn wijzigingen toch nog mogelijk. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op.
8. Kunnen jullie ook pakketten samenstellen?
Ja. Voor uw evenement/opdracht kunnen wij diverse, passende geschenken voor u samenstellen tot één pakket. Onze medewerkers staan graag voor u klaar. Daarnaast stellen wij, naast ons standaard aanbod, ook kerstpakketten/sinterklaaspakketten/paasgeschenken op maat voor u samen. U kunt hierbij ook terecht op www.wsmkerstpakketten.nl
9. De offerte-aanvraag lukt niet, hoe komt dit?
Dit kan komen doordat u niet alle 'verplichte' velden heeft ingevuld. Mocht dit wel het geval zijn vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
10. Hoe hoog zijn de voorraden per product?
Wanneer u een offerte-aanvraag plaatst zullen onze medewerkers de voorraden controleren. Mocht deze niet voldoende zijn nemen zij contact met u op om vervangend artikel te bespreken.
11. Kan ik ook afgeprijsde geschenken bestellen?
U kunt al onze afgeprijsde artikelen vinden in de categorie 'outlet'. Deze artikelen hebben een hoge omloopsnelheid. Onze voorraad checken? Onze medewerkers helpen u graag.
12. Kan ik ook kerstpakketten bij jullie bestellen?
Jazeker! Wij zijn de specialist in het samenstellen van eindejaarsgeschenken. Op de homepage vindt u een menublok 'Kerstpakketten'. Hierbij wordt u doorgelinkt naar onze website www.wsmkerstpakketten.nl. Advies nodig of liever een pakket op maat samengesteld? Neem contact met ons op en wij helpen u aan het juiste geschenk.
13. Kan ik ook sinterklaasgeschenken, wijngeschenken of paasgeschenken bij jullie bestellen?
Ook dit is mogelijk. Voor ieder event/thema bieden wij de leukste geschenken. Ook hierbij verwijzen wij u door naar www.wsmkerstpakketten.nl voor het complete assortiment.
14. Kunnen jullie ons adviseren wat betreft het uitzoeken van de juiste geschenken?
Daar zijn we voor! Neem contact op en geef ons de informatie die u tot uw beschikking heeft. Onze medewerkers gaan dan voor u aan de slag om het juiste geschenk te vinden.
15. Hoe weet ik of een artikel uitverkocht is?
Het artikel zal dan niet meer op onze website weergeven worden of er staat dat het artikel (tijdelijk) is uitverkocht. Wij helpen u graag aan een passend alternatief.
16. Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, is dit mogelijk?
Nee dit is niet mogelijk. Nadat u ons de ondertekende offerte retour heeft gestuurd gaan wij direct voor u aan de slag. Omdat het veeal maatwerk is kan dit niet meer geannuleerd worden. Neem even contact op met onze klantenservice, zij kunnen samen met u een passende oplossing zoeken.
17. Waar vindt ik het artikelnummer van een geschenk?
Het artikelnummer van een geschenk vindt u bij de artikelomschrijving.
18. Ik wil een eerdere bestelling nogmaals bestellen maar ik zie de betreffende artikelen niet meer, wat nu?
Het kan zijn dat het artikel (tijdelijk) uitverkocht is of dat het artikel is vervangen door een vergelijkbaar artikel. Neem contact met ons op en wij helpen u met het vinden van een vergelijkbaar artikel of kunnen u informeren wanneer het gevraagde artikel weer leverbaar is.